Markedsføring
Lancerer eget mærke: Nej tak til ultraforarbejdet mad
Som den første danske fødevareproducent mærker Castus fra i dag deres populære og klassiske frugtstænger med ’Ultraforarbejdet mad – nej tak!’ for at skabe gennemsigtighed
Sol over Gudhjem og Coop lancerer Irmaprisen
Ny produktpris skal bidrage til videreudviklingen af Irma sortimentet: Coop og Sol over Gudhjem jagter Danmarks bedste lokale produkter. Coop og Sol over Gudhjem lancerer
Tuborg Squash relanceres med nye smagsvarianter
Den ikoniske Tuborg Squash får nyt liv i historisk relancering, der udover den velkendte appelsinsmag får tre nye sukkerfri varianter og opdateret design. Den nye
Danmark bliver vært for Michelin-uddelingen de næste to år
Når der de næste to år skal uddeles stjerner og anden hæder fra Michelin til nordiske restauranter bliver det med Danmark som værtsland. Uddelingen sætter
Danskerne vil gerne træffe mere miljøvenlige valg – men det skal være nemt
De danske forbrugere vil rigtig gerne være miljøbevidste, men de synes, det kan være svært – eller for besværligt – i praksis. Og de ønsker,
Arla søsætter ny kampagne: ”Vi har en forpligtelse til at fortælle danskerne om vores arbejde med den grønne omstilling”
Under overskriften ’Tradition for fornyelse’ sætter Arla Foods i dag gang i en kampagneindsats for at vise danskerne eksempler på, hvordan mejerivirksomheden arbejder for at
Sol over Gudhjem 2024: Danske topkokke indtager Gastronomiens folkemøde på Bornholm
Denne lørdag går det løs når Bornholm den 22. juni endnu engang danner rammerne for Danmarks største kokkekonkurrence - Sol over Gudhjem. På havnen i
Dagrofa Foodservice lancerer magasin om sine CSR-indsatser
Dagrofa Foodservice, der er en af landets største totalleverandører til professionelle køkkener, lancerer et stort CSR-magasin med titlen ’Sammen tager vi ansvar’. Magasinet indeholder en
Danish Crown anerkender: “Klimavenligt” svinekød var ulovlig markedsføring
Danish Crown anerkender over for Højesteret at have brudt loven med påstanden om, at dansk gris skulle være "mere klimavenlig end du tror". Klimabevægelsen og
Sukkerafgift, subventioner eller mærkninger? Ny rapport viser vejen til nye madvaner
I dag lanceres en ny rapport om, hvad der skal til for at ændre madvanerne i de nordiske lande. Rapporten viser, at skatter og subventioner
Hent flere